Vi ska hem!

Tja ba!

Javisst, vi ska hem. Inte nu alltså. Men idag klickade vi hem flygbiljetter som ska ta oss hem om sisådär en månad.
 
Jag har fått en hel del frågor till Facebook om när vi kommer - vart vi kommer - vad ska vi göra osv.
Ska nu svara er - det lilla jag själv vet.
 
Vi flyger från Bangkok den 2 April, halv tio på morgonen. Vi är framme i Ryssland & Moskva vid fyratiden. Där hänger vi två timmar ungefär innan vi flyger till Arlanda. Totalt 14 timmar med mellanlandning och väntetid. Helt okej alltså med andra ord - vi har båda sett värre.
 
Enligt flyguppgifterna är vi på Arlanda runt 19.00 på kvällen. Jag tippar på att vi åker till Västerås med detsamma. Framöver kommer vi att bo i Solna i min gamla lägenhet, 08-bo igen alltså, skönt! Personen som har nycklarna till min lägenhet befinner sig i Västerås och det är därför vi startar där. Vi stannar väl ett par dagar i Västerås och träffar alla nära & kära innan vi drar flyttlasset (det lilla vi har kvar) till Stockholm.
 
Väl där ska vi då försöka hitta jobb. Är hoppfull, verkar hinnas mycket på marknaden.

Det vi vet - vet också ni nu! :-)

KRAM på er!
 
Från Lanta de senaste dagarna..
 
 
 
Födelsedagslunch med min kompis Sussi

Kommentarer
Postat av: Jooseppi.

Gillar INTE att ni ska mellanlanda i Ryssland!
Det var den nattsömnen. Hur kommer ni till vässan från Arlanda?

Svar: Haha! Ryssland är ju skitcoolt. Önskar jag kunde stanna länge än två timmar. Arne ska hämta oss. Jonis systers pappa.
Vi två

2013-03-22 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0