Solsken och strandhäng

Hej där hemma!
 
Lördag kväll & vi ligger hemma med varsin dator i sängen och surfar på nätet & kikar på serier.
Ganska mysigt om jag får säga det själv!

I dag har vi hängt på stranden. Joni har tagit det lugnt medan jag promenat i en timmes tid längs strandkanten.
Det brukar faktiskt vara omvända rollen, att jag solar på handduken och Joni tar en promenix - men inte idag.
 
I morgon ska det vara fint igen och jag tror att det kanske blir en sväng till stranden då också...

Kram och ha en skön lördag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sola massor nu så att du blir riktigt brun nu när du kommer hem till Sverige:)
Kan du inte komma upp till Luleå sen när du har kommit hem? Det är ju så vackert häruppe på våren! Vi kan åka skoter i mängder, göra utflykter(grilla korv & pinnbröd), basta och åka skidor.
Saknar dig!

Svar: Du och ditt sola & vara brun! Trodde du hade kommit över sånt - det har nämligen jag. Det är inte nyttigt att ligga och pressa en månad i streck så man får "bli brun". Kör du på det hemma i solariet, så njuter jag av tiden här. "Sola massor" är inte riktigt njutning, men jag kan sola lite grann..
Ja du gumman, jag har ganska mycket att stå i efter att ha varit borta från Sverige i över ett år.. Du vet, flytta / skaffa jobb / ordna upp massa saker. Om jag hinner (och framför allt, har råd) kan jag ev komma upp! Vi hörs av om det! Det låter mysigt i alla fall :-) Kram & Puss
Vi två

2013-03-03 @ 10:32:41
Postat av: Emilia

Hahaha, jag solar inte solarium! Jag tänkte på att ni har ju rest så mycket nu och den sista tiden ni är där passa på och njut av värmen och solen. Njut och koppla av! Den finns ju inte riktigt i Sverige!
Ja det klart att du har mycket att stå i men jag tänkte efter allt sådant har löst sig för er:)

Svar: Självklart ska jag njuta. Men - "njuta av värmen och solen" är en sak. "Sola massor så du blir riktigt brun" är en annan sak. Det förstnämnda kan jag göra. men det sistnämnda lämnar jag åt någon annan. Vi får höras om att eventuellt hälsa på, jag börjar med att komma i ordning! :-)
Vi två

2013-03-03 @ 11:08:36
Postat av: Anu

"Det är ju så vackert häruppe på våren", skriver Emilia... Hahaaa VILKEN VÅR? Jag som bott i Luleå i fem år (1999-2004) kan konstatera att i Luleå finns det vinter, vinter, sommar och höst! :-) Men en fin stad är det - saknar Luleå jättemycket!

Vad overkligt att ni ska komma hem snart!
Kram!

Svar: Ja, när jag var där minns jag att det var mysigt. Minns också istappar i håret och frost i näsan - BURR! Vet, känns helt overkligt för oss också! Snart ses vi - börja värma bastun lite smått, jag har ett år att ta igen! :-)
Vi två

2013-03-03 @ 13:12:28
URL: http://www.jag-och-vi.blogspot.com
Postat av: Jooseppi.

Värm bastun, har ett år att ta igen! Basta är väl det enda du gjort därborta, typ ;))

2013-03-22 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0