Sol, bad & promenader

Hej hopp!


Nu har vi fem dagar kvar på här på Koh Lanta. Känns faktiskt skönt att åka härifrån och få se nya vyer. När vi åker härifrån har vi varit här drygt fyra månader och det räcker gott & väl.
 
De dagar vi har kvar spenderar vi i alla fall med att promenera längs stranden, läsa böcker, sitta i solen & bara ta det lugnt. Solen däremot - den är väldigt stark just nu. Mitt på dagen bränner det riktigt i huden trots att vi smörjer och smörjer oss. Det är riktig torrperiod här just nu och det innebär också riktig värmebölja. Så, vi försöker med andra ord hålla oss en del i skuggan mitt på dagen.

I går satt vi på ett mysigt café på kvällen, drack kaffe & tittade på solnedgången. De är just de stunderna man kommer att sakna, bland mycket annat.
 
Efter vårt fika åkte vi på en liten shoppingrunda och jag fick med mig två fynd. En fin klänning och en kjol för totalt 40 kronor - helt överkomligt!
 
Nu lite frukost medan jag bloggar & kollar på skidskytte samtidigt, multitasking!
 
Vad gör ni denna fredag?
 
Kram till er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0