Skönt med helg

Hej där!

Fredag är här & solen med den. Vi har haft en vecka men ganska molnigt, en del åska och även regn. I dag däremot har det varit soligt och enligt prognosen är det blå himmel och sol hela nästa vecka.

Nästa vecka är jag även klar med mitt pluggande som jag har sysslat med i tre månader. Det innebär att "vardagen" inte längre är så vardaglig, rutiner suddas ut och det blir mer semester igen. SKÖNT! Har upptäckt, återigen, att jag inte gillar att plugga. Hellre jobb så man får stöka undan allt på plats och väl hemma har man ingeting som ligger och "måste göras".
 
 
Jaja, till den 13-14 någon gång, har vi pratat om att vara kvar till på Koh Lanta och sedan börja resa runt i Thailand innan hemfärd. Någon resrutt är inte spikad ännu, men när den är det så berättar vi!
 
I kväll har vi haft det lite mysigt & gått på stranden och tittat på alla restaurangers fina sken från alla färgglada lampor. Vi åt också en god rätt med fisk på ett ställe. Jag är ju inte fisk-människa men denna rökta variant var faktiskt helt OK!
 
Nu ska vi göra kväll - klockan är snart halv tolv! Ha en skön helg!
 
Kram!
 
PS. För den som undrar hur smutsigt det är i Filippineras huvudstad Manilla, så sitter svaret under mina fötter. Och nej! Jag gick inte barfota den dagen ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur fan kunde fötterna bli så smutsiga om du hade skor? Längtar tills ni kommer hem, njut av sista tiden nu :-) Kram

Svar: Jag hade flip-flops på mig. Och det är så lortigt och dammigt där att det flyger runt och gör fossingarna smutsiga i alla fall! Ja, snart är vi hemma - bara lite mer än 1 månad kvar! :-) Puss & Kram
Vi två

2013-03-02 @ 00:43:55
URL: http://lindzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0