30 dagar ordnat

Sena moss!

Hur mår ni? 
 
Vi mår bra! I morse klockan åtta hoppade vi på bussen och for iväg till Krabi för att ordna med pass & stämplar. Våra 120 dagar i Thailand rann ut idag och då behövde vi alltså ordna nya. Det gör man mot en peng på immigrationen.

Det hela gick också mycket smidigt. 6 timmar från att vi åkte hemifrån tills att vi var hemma igen. Det mina vänner, är väldigt snabbt för att vara leendets land kan jag meddela. Vi åkte några båtar, ett par bussar och inne i Krabi åkte vi på en liten moppe.
 
Med vi menar jag - Joni, jag OCH chauffören. Tre pers på en liten moped. Ingen av oss hade hjälm heller och chauffören var lite smått uppdated med att dricka sin läsk samtidigt som han körde. Men - allt gick bra och det är ju huvudsaken.

Nu får vi lagligt stanna i Thailand till den 5 April. Och denna gång stannar vi inte ens till sista dagen som vi alltid annars gör utan åker hela tre dagar tidigare.

Sista dagarna spenderar vi med shopping & (ännu mer än vi redan sett) sightseeing i Bangkok!
 
Nu på kvällen har vi spelat kort - Chicago. Jag vann. Händer inte ofta, lika bra att dokumentera när det väl händer.

xoxo
 
Jag på en annanasbåt i Vietnam
Joni och tandem-hojjen i Kina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0