Weekend i Phuket

Tja ba!
 
I går bestämde vi oss plötsligt för att ta en liten spontanare till Phuket. 3 timmar med båt och buss och så var vi framme! Har tröttnat lite på att se samma gamla Lanta hela tiden, så därför bytte vi vyer lite granna.
 
I går när jag kom farandes på moppen tappade jag min mobil i backen och som grädde på moset körde en buss över telefonen direkt efter. Så den är ju ganska kaputt kan vi säga!

Dags att köpa sig en ny telefunk med andra ord! Får se vad det blir... 
Vi har ju inte McDonalds på Lanta & inte heller biograf, så att komma till Phuket är verkligen semester. Här finns allt, shopping-galleria, McDonalds, Starbucks & biografer. Dessutom är det mycket billigare än Lanta!

Men Lanta har ändå blivit vårt hem och jag längtar redan efter bekvämligheterna i vår fina lägenheten, så därför är det perfekt att bara ta en liten avstickare över helgen sådär! :-)

Hur mår ni där hemma då?
 
Mer updates kommer snart! Nu ska vi "göra stan". Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0