Strand-dag med vän

Hej där hemma!

I dag bjuder lanta på åter en fin dag, solen skiner och himlen är blå (vad det är skönt att leva då)!
Min kompis Malin från Västerås är dessutom här med sin lilla familj, dotter på 1 år och sambo. Så i eftermiddag ska vi träffa lilla familjen på stranden och ha en mysig dag. Kanske äter vi även middag tillsammans i kväll.

Jag umgicks mycket med Malin under gymnasietiden, men sedan flyttade jag ju till Stockholm. Har därför inte träffat henne på ett par år, så det blir väldigt kul att ses.


Ikväll är det även konsert här på ön, "house-musik" om jag inte minns fel. Kanske att vi går, vi får se helt enkelt!
Vi hörs senare,
 
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anu

Jaha va kul att Malin med familj är där!
Läste också att Hanna Graaf med familj är där och tydligen skulle stanna 8 veckor. Många som gillar Koh Lanta! Jag hade också gärna kommit - SOM jag vill ha solsken och värme just nu. Den här influensan har nästan tagit kål på mig - har aldrig haft så mycket (eller så hög!) feber förut. Jag hoppas det har vänt nu dock. C åker på tjänsteresa igen på tisdag så jag m å s t e vara kry då!
Många kramar!!

Svar: Hej!
Ja, det var mysigt att umgås med en kompis från Sverige! Mysigt att träffa deras lilla tjej också :-) Jo, jag har läst att Hannah med familj är här. Har faktiskt inte sett dom ännu, men det gör vi nog, så stort är inte Lanta. Läste på hennes blogg att de var på elefant-besök i går, på den vägen, eller intill den, ligger faktiskt vägen till vårt hus. Så vi ser elefanter titt som tätt! :-)

Vad jobbigt att du varit sjuk! Har det börjat bli bättre? Ja tänk vad kul om ni hade kommit och hälsat på! Blir Christian borta länge eller bara 1 natt?

Kram kram!
Vi två

2013-01-13 @ 20:43:55
URL: http://www.jag-och-vi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0