Skön helg med sol

Hej Hopp!

Söndag kväll är här och veckan har gått precis lika fort som alla de andra veckorna alltid gör.
 
I torsdags var det ju alla hjärtans dag! När jag kom hem väntade blommor på bordet och en påse godis. Svenskt lösgodis har vi ju inte varit bortskämda med under denna resa i Asien, men här på Lanta finns det så jag drog ordentligt på smilbanden när påsen var full med godiständer - min favoritsort! Joni fick en aftershave-kräm med solfaktor och mintpastiller av mig. Ja ni hör ju, man tager vad man haver på denna ö! :-) På kvällen sedan var vi ute på käkade på en av favoritrestaurangerna - grekiska tavernan.
 
I helgen har vi hängt på stranden, varit ute och tagit några glas vin, hängt på stranden och bara slöat.
 
Nu har vi en sisådär 3-5 veckor kvar här på Lanta (vi har inte bestämt oss för hur länge till vi vill stanna). Efter det reser vi runt ytterligare några veckor innan det sedan bär av till Svea. Känns märkligt, pirrigt och lite blandat!
 
Ni som läser här inne - ni kan väl skriva ett par rader? Hur mår ni & hur är allt hemma?

Kram
 
 
 
 
min fina alla hjärtans-dag bukett
 

Kommentarer
Postat av: Anu

Hej!
Åh vad jag längtar efter dig!
Inboxar dig på FB snart.
Kraaaaam!

2013-02-19 @ 12:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0