regn, regn & regn

Hello!

Idag regnar det på Lanta och det är så skönt! Det har varit konstant sol i tre veckor & det innebär varma dagar! Trots att vi har ACn på fullt blås och gardiner fördragna så blir vår rum väldigt varmt. Njuta av utsikten vågar man inte heller för då får man väl brännskador. Men idag förstår ni, idag ligger vi i sängen och tittar ut över havet, njuter av att ha dragit undan gardinerna och av att det regnar. Inte lika varmt i dag heller. För min del får det gärna regna två veckor i streck nu.
 
Annars då? Sugen som tusan på godis, så funderar på att tuta iväg till svenska dykshopen (det är dom som säljer svenskt lösgodis) & ligga i sängen & glo på film. Idag är en sådan dag, en sådan när man är trött redan när man vaknar.


Alla hjärtans dag om 2 dagar också, mysigt. Får se vad vi hittar på, vad ska ni göra?

Kram!
 
Solen på väg ner, en dag när det inte regnade

Kommentarer
Postat av: Anu

Förstår att det är skönt med svalkande regn när solen gassat så länge!
Men du, vad är det du pluggar förnåt?
Planer för alla hjärtans - vi ska faktiskt ut på restaurang på fredag (en dag försent, jag vet, men C är i Schweiz och kommer hem torsdag kväll)! Mina föräldrar ska vara barnvakt. Blir första gången vi är iväg tillsammans utan barn! Pirrigt. Men det ska nog gå bra...
Kram!

Svar: Åh vad mysigt att gå ut & äta alldeles bara ni! Förstår att det är lite pirrigt, Och skönt att få lite barnfritt. Jag pluggar lite strökurser från Hermods för att få Csn. Kramis!
Vi två

2013-02-12 @ 20:55:17
URL: http://www.jag-och-vi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0