Pictures

Hej på er!

För ett parsdagar sedan (och säkert 1 år efter alla andra) hittade även jag till Instagram (en sida där du lägger ut bilder, för er som ett vet ex, morfar & Eila) :-)

Hursomhaver, jag har nu även upptäckt att med en enkelt knapptryck kan man få ut sina instagrambilder här på bloggen, utan att behöver vänta 5 minuter på uppladdning på varje bild. Yey!

Detta innebär att jag i o m denna smarta upptäckt, kommer att lägga upp instagram-bilderna här, så det blir lite fart på denna blogg igen!
Och ni som följer mig där får se dessa bilder två gånger, men att kika på härliga strandbilder ett par gånger om har väl ingen dött av? :-)

Kram!

 
 
Bild från vår balkong, skön utsikt va?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0