mitt i veckan

H-e-l-l-o!
 
Hur mår ni där hemma?
 
Här hemma är allt bara bra! Solen skiner, maten smakar gott & om ett par veckor reser vi vidare från Koh Lanta. Det ska bli kul!

Vi pratade i går om att vi kommer ha en månad på resande fot och bara slappa & lapa sol innan det är dags att bege sig hemmåt. Så denna ett-åriga resa avslutas väldigt härligt tycker jag!
 
I helgen har vi pratat om att åka ut till någon ö, eventuellt lilla miniön Koh Lipe. Den besökte vi ju också förra året i April, men då hade vi bara två dagar kvar på Visat och fick alltså bara en natt på ön. Nu ska vi eventuellt då åka över helgen vilket skulle vara mysigt!
 
Ha en skön lill-lördag! Det ska jag ha, ska nämligen ut på lite galej ikväll med vår granne Vicky som har bott här i fyra månader men i morgon åker hem till Tyskland.
 
Kram!
 
Såhär njöt jag av kvällen i går - inte så illa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0