In Phuket

Hej där hemma!


Nu ligger jag i kylan. I ett rum med AC alltså. Ute är det fortfarande varmt. Över helgen har vi ännu en gång åkt till Phuket för en mysig weekend.

Det är så behändigt att åka hit, det ligger nära Lanta & jag gillar verkligen Phuket. Denna ö (som för övrigt är Thailands största) har allt man kan önska sig. Proppfulla stränder om man gillar det, tomma stränder som jag tycker, flera shopping-malls som dessutom har bio och massor med resturanger, barer osv. Det finns något för alla helt enkelt.
 
VI kom fram ganska sent igår, så vi tog in på hotell inne i Phuket Town, men idag ska vi ta oss närmare havet efter att ha hyrt en moppe & sen får vi se vad vi hittar på.
 
Återkommer senare!

Kram!
 
En bild från i onsdags när jag var ute på galej med min vän Vicky, blonda tjejen till höger om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0