Tack för alla kommentarer!

God kväll!

Som rubriken lyder - Tack för era kommentarer! Spelar ingen roll om de handlar om att ni jobbar och att vädret suger, det är skönt att höra från er i alla fall. Och det är verkligen roligt att höra att ni gillar skrivandet och att det nästan känns som att ni är med på resan, då har vi ju verkligen lyckats leverera en reseblogg!

Såhär är det. Jag och Joni är skitdåliga på att ta bilder på rummen vi bor i. För att dra till med något utan att överdriva så har vi bott på säkert 100 olika hotell & hostels, högst troligt fler. Vi tar kort på så mycket annat att det där med att dessutom knäppa kort på boendet, det försvinner liksom ur huvudet. Men jag ska bli bättre på det och från och med nu ska jag knäppa ett kort på varje ställe vi kommer till.
 
På tal om detta med kort så tänkte jag visa några bilder från lyxhotellet där vi bodde för 280 kr natt. Bilderna lånar jag från hotellets hemsida, men stället ser precis ut som på bilderna. Det är inga konstiga vinklar som gör att bilderna ljuger, utan det var så fint som på bilderna, för så billig penning.
 
Efter att ha legat sjuk flera dagar och samtidigt som vädret mest givit oss regn, ger vi oss imorgon ut på äventyr. 08:30 hämtar vår cykeltaxi oss och vi beger oss mot alla tempel. Första anhalt blir Angor Wat... 
 
Kram och godnatt mina vänner!
 
Lobbyn på Ree Hotel
 
Såhär såg faktiskt vårt rum ut, fast åt andra hållet. Sängen var åt höger och TVn åt vänster. Vi bodde högst upp och hade stads & pool-utsikt. 
 
Till höger högst upp fanns vår balkong.
 
Vi hade ju även en stor frukostbuffé som väntade morgonen efter. Såhär såg ett av plockborden ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0