resterande bilder från kinesiska muren

Heeej!

Bara 10 dagar för sent kommer här resterande bilder från kinesiska muren! Luta er tillbaka med en kopp kaffe / thé / mjölk / whiskey / whatever works for you & njut mina vänner! Vackra vyer utlovas.
 
En bit kvar till mål...
 
 
Ganska ensamma börjar vi vara som ni ser! Övriga stackare orkade inte kämpa längre, men det gjorde Wang & Flang förstår ni!
 
 
 
Voine, voine så tungt... Tar en vilopaus.
Vart så pigg av pausen att jag körde robotdansen!!
Näejj! Skoja bara! Fick faktiskt en geting i sport-BHn och vevade frenetiskt med armarna. Just såhär fångade kameran det. Snyggt - om jag får säga det själv!
Kollar läget!
Ja, det är luuuugnt! Go, camera one!
 
Ja, vi tar oss närmre hela tiden... Det ser ni va?
Såja, bara en liten bit till och sedan helvetestrappan!

Helvetestrappan! Herregud, säger jag bara! Blir trött i benen bara av att tänka på den här trappan! 

 
Det ni ser på bilden av muren är bara en liten del av det vi vandrade!
 
 
På hög höjd, men ännu inte helt på toppen! Bara att knata vidare..
Ganska brant...
Vi tog oss högst upp! SIsta stegen på den nyare delen av muren...
 
Gamla delen av muren, eller snarare Originaldelen! Ingenting är upprustat vilket gör det aningen svårt att trekka. Vägen var svår att gå på och i princip hela muren var igenvuxen av buskar. Häftigt att ha sett det också!
 
 
 
 
We did it!!

Kommentarer
Postat av: Anu

Bra jobbat! Och vad vackert! Men vaddå - inte GÅR man väl tillbaka hela vägen sen..? Näe..?
Kram på er!

Svar: Ja, visst är det vackert! Och JO, man GÅR tillbaka! Jag var lite kaxig och tyckte att "det är ju bara nerför". Men neråt med jordens mjölksyra innebär att man lätt står på näsan, precis som jag också gjorde! Kan lova att det var skönt när vi äntligen var tillbaka vid ingången! :-)
Vi två

2012-10-06 @ 21:29:11
URL: http://jag-och-vi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0