Siesta i värmen

Hej där!

Idag är det varmt här i Laos. Det brukar vara varmt i princip vart i än är, så vi är ganska härdade skulle jag kunna säga. I dag däremot, känner vi oss båda lite trötta och matta.

I vanliga fall brukar vi vara igång i alla fall fram till solen går ner, men idag tar vi en siesta nu på eftermiddagen. Tidigare idag åkte vi till en område med ännu en blåaktig lagun, men det verkar inte vara lika populär bland folk, så vi hade den för oss själva. Kikade lite på en grotta också som fanns i närheten, och badade såklart i lagunen. Uppfriskande!

Efter det åt vi på den restaurangen som blivit lite av en favorit. Jag väljer alltid kyckling med röd curry, mumma! Efter det tittade vi lite i butiker och nu ligger vi på rummet och slappar. AC surrar lite svagt i bakgrunden och det är mycket svalt och behagligt.
 
 
Hur är det med er i Sverige då? Kallt och jävligt? Snöar det? Hörs senare!

Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder ni har :) Otroligt vackert!!

2012-11-09 @ 22:01:18
Postat av: Anu

Här är det mitt i natta, har just nattmatat hungrig bebis. Är så trött så jag är yr. Nackdelen med att göra den största flytten i sitt liv samtidigt som man har en tre-och-en-halv-månaders bebis i huset. Gaah. Imorrn sker flytten. Sen börjar allt uppackande. Vad fan har jag gett mig in på?

Ingen snö här i Vässan. Men igår var det kallt så inihelsicke, låg ett vitt frosttäcke på gräsmattan hela dagen. Jag vill dock HA snö nu, för det blir mörkt redan runt 16 och utan snö blir det v ä l d i g t mörkt.

Saknar er! Kram!

2012-11-10 @ 03:20:01
URL: http://www.jag-och-vi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0