Fullt opp

tjena tjena, mittbena!

Full rulle är det här, därför är det lite tomt på inlägg. Ids inte riktigt att skriva. Vi har ju inte så mycket "äventyr" för oss längre, nu när vi inte far kors & tvärs över SOA.
 
Jag har ju börjat plugga. lite strökurser på distans för att få möjlighet till CSN. Utöver det tränar både Joni & jag, joni lite mer än mig kan jag säga... Just nu ligger en stark tiger-balsam-lukt i rummet och pyr, Joni har nämligen mycket ont i alla muskler och ojar sig så fort han rör sig. Därför har han näst intill balsamerat sig med denna stark-luktande kräm som ska "göra susen". 
 
 
I morgon händer något jättemysigt! Vi ska på första-adventsfika i Svenska Kyrkan här på Lanta. Det är sång & musik, gudtjänst och adventsfika! HOPPAS, HOPPAS att de serverar lussekatt och pepparkaka! Skulle vara mumma får både smaklökarna och själen! :-)
 
För er som känner mig väldigt väl vet (troligen) om att jag är en sucker för skidskytte! Det har ju startat och jag ligger titt som tätt i sängen och glor på detta via SVTPlay. Det ger mig lite vinterkänslor, det är mysigt! Och så blir det alltså adventsfika i morgon, jo jag tackar!


Annars är det väl inte så mycket att rapportera! Antar att det inte längre är lika "spännande" att läsa vår blogg nu, som är mer vardag än reseäventyr. Men jag fortsätter blogga i alla fall, såklart!
I morgon ska jag också ta mig tid att lägga ut massa bilder tänkte jag, i en blandad kompott. Vi kan väl säga lite Asien-special så får det vara lite bilder från alla möjliga ställen.
 

Berätta lite, hur mår ni? Läser på AB om SMHIs stora "varning" om snökaoset. Oj oj, låter allvarligt, haha! Sverige alltså!

Kram på er, godingar!
 
Jag i Chao Doc, Vietnam, med en söt liten hundvalp sovandes i knät
 
Jag ber i ett tempelområde i Nha Trang, Vietnam.
 
 
Joni vill efterlikna Mafian och har börjat leta klädval. Svårt att välja med så mycket fint, men någon av dessa  är definitívt med i toppen!
 
Visst, serrö! En liten hatt på det där och detta är ju snart gudfadern! Allt detta hittas på en marknad i Nha Trang, Vietnam, för den som är intresserad.
 

Ps, Jag är super-trött om någon undrade, och ska därför sova strax! God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anunanu

Ohoh, mikä mafioso! ;-)
Klart bloggen måste få fortsätta trots att ni nu inte flänger runt - vi är intresserade av era dagar ändå! Bara för att ni nu är vana så sitter vi ju här i ett snöigt Sverige och är jätteavis på ert exotiska leverne!
Jaså skrivs det om snökaos? Hit har det inte kommit än, men jag vet att det var totalkaos i Finland (Åbo och Helsingfors - SNÖÖÖ). Visst snöar det lite här men ngt säger mig stt det kommer komma mer...
Kram!

2012-11-30 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0