Efterfrågade bilder försöker levereras

Hej!


Jag som tycker att jag lägger in (ganska) mycket bilder till er. Men ni vill ha mer! Jag förstår, i'll fix i'll fix! Ha bara i åtanke att jag inte sitter i Stockholm eller någon annan hipp stad och bloggar, utan mer ute i djungeln där man istället för att ha en traktor på gården, har en gammal kärra som dras av en buffel eller något. Detta resulterar i att internetaccessen inte alltid är så lättåtkomlig och om den trots allt är det så går det sällan snabbt!


Men nu käkar vi frulle på Mr Donuts & här hoppas jag att nätet lever upp till mina & era förväntningar så lite bilder kommer in. Nu blandar jag hejvilt men det mesta kommer att vara från Filippinerna, Sabang & El Nido.

Några minuter senare:
Internet lever inte upp till mina förväntningar men däremot till mina aningar. Det går inte snabbt! Vilket gör att det inte går att få in så mycket bilder. Dessa tar nämligen ca 8-10 minuter per bild. Räkna då lite snabbt hur länge jag får hänga på munkstället om jag ska ha in 20 bilder? Näej, dä gå int! Försöker på nästa ställe istället!



Puss och så en liten kram på det.



Sabang

Sabang



Kommentarer
Postat av: Jooseppi.

Tack för bildbomben :)) Alltid roligare att faktiskt

Se vad det är ni har för er, även fast du får sitta

Halva dagen på mr munken ;))



Pusu!

2012-05-08 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0