Varm hälsning från två svettiga julegrisar...

Hej på er hemma i kalla Sverige!


Helvetesresan ner till Thailand är avklarad och nu sitter nu första morgonen och svettas på hotellrummet. Ingen AC har vi, bara en brummande fläkt. Har betalt 3 nätter på detta hotell, så ska stå ut två nätter till och efter det kommer vi enbart boka rum med AC. Detta är ohållbart! Har duschat säkert 10 gånger för att bli sval och sedan kastat oss framför fläkten. Då är man sval 20 min, sen återgår det till att vara en ljummen (varm bastu för svenskar) på ca 35 grader.


Well, varför klaga för mycket? Vi var en sväng på stranden igår, var supervarmt i vattnet! Även handlat lite smått som solglasögon för 10 kr, en snygg strandklänning har jag köpt och flip flops.

Resan ner ja. Herre-min-je vad drygt! Flyget till Berlin gick ju superfort, sen började det långa väntan på flygplatsen - 7 timmar! Vi satt ungefär 4 av de timmarna i sköna soffor på Starbucks och kolla film! Men flyget ner till Phuket , de 11 timmarna var så jobbiga så det finns inte! Gick ju inte att sova, och man var allmänt trött och rastlös! Försökte att inte kolla på klockan och när jag var säker på att nu m å s t e det ju har gått minst 8 timmar, då hade det gått 4 serru. 7 timmar kvar! SNARK!

Men vi kom ner i alla fall, och tog en taxi till hotellet.. Nu ska vi sticka iväg och käka frukost och planera vart vi ska bege oss i övermorgon! Lägger i bilder ikväll!
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att se att ni har kommit fram. Själv blev jag nyss väck av kingen, en arm som är väldigt ren och luktar hund fick jag :).

Nu tänkte jag ta en långpromenad med honom, hoppas han är sugen. Lite mysigt med hund är det allt ;).

Ha det underbart och njut <3

2012-03-22 @ 08:53:02
URL: http://jessicaakarlsson.blogspot.com
Postat av: Jooseppi.

Koodi koodi, Sörselssön!

Fy vad jobbigt att sova utan ac, huh huh!

Ska bli spännande att se bilder sen :))

Smörj in er ordentligt, ni är inte thailändare än ;))

Passa på att njuta ordentligt och inte bara resa runt.

Ser fram emot nästa inlägg.

Rakastan sinua isä <3

2012-03-22 @ 09:35:57
Postat av: gravid-tjockot

Åja gnäll nu inte på värmen ni lyckostar! Visserligen har vi underbart vårväder (15 plus idag) här, men nog fasen skulle jag betala dyra pengar för en solresa nu. Fortsätt hålla oss uppdaterade!

Här ligger jag i soffan som en klubbad säl. Nä.. valross.. flodhäst..? Bebis i magen är helcrazy och sparkar så det gör ont.

Sköt om er nu och skriv snart igen!

Stor kram!

2012-03-22 @ 20:47:09
URL: http://jag-och-vi.blogspot.com
Postat av: Mami

Vete katten om jag skulle orka flyga så där länge!!! Hua!!

Här lunkar (läs rusar) allt på som vanligt. Kingen mår bra å börja få lätt separationsångest......:-(

Ha det så gott å va försiktiga!!

2012-03-23 @ 13:52:14
Postat av: Jannica & Plomeros

Hej sötisar!!! hoppas ni har det bättre än bäst...!! Ni är grymt saknade. pusu

2012-03-23 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0