Pictures, baby

God kväll våra vänner!

Inte så mycket att rapportera härifrån. Ikväll är sista kvällen och idag har vi inte gjort många ryck. Lämnade tillbaka moppen som vi hyrt i 6 dagar i går, så idag klev vi upp sent och gick in till stan. Olidligt varmt är det att knata runt på stan mitt på dagen, det måste man göra på eftermiddagen eller helst kvällen. Vi käkade lite lunch, kollade i butiker och gick tillbaka till rummet och slog på ACn. Efter att ha sovit och kollat på tv en stund gick vi ner till stranden och la oss på stora dynor dom alltid drar fram. Jag somnade igen, och väcktes av Joni när solen var på väg ner. Vi tar det väldans lugnt just nu med andra ord, skönt! I morgon åker vi till Koh Phangna med båt.


I går kväll satt Joni på internetkafé och jag var på tre-timmars (!) spa. Jag fick en 6 stegs ansiktsbehandling, där de rengjorde allt. Masserade, skrubbade, ångade och allt du kan tänka dig. Sedan fick jag en helkropps oljemassage. Efter det stod det manikyr och pedikyr på schemat, följt av fotmassage och fotskrubb. Allt detta för 390 SEK. Kan ni förstå hur billigt det är?

Sent på kvällen mötte jag upp Joni på stranden - och vilket party det var! Eldshow, människor överallt, neonljus, dunka dunka musik och överlag härlig stämning! Riktigt kul, även om vi bara stannade 1 och en halv timme. Lite försmak om vad som komma skall på Full Moon Party kanske.

Som utlovat kommer här en drös med bilder. Det är av blandad variant och från både första dagarna här på ön och lite längre fram.

Hörde att ni har det kallt & snöigt hemma? Buhu! Vi har 30 och uppåt varje dag, just saying! :-)


PUSS



Kommentarer
Postat av: Janina

Vilka underbara bilder! Ni ser ut att ha det bra.. I sverige snöar det just nu, och inte lite heller..

Kom och hämta mig?

puss

2012-04-01 @ 18:16:17
Postat av: Jannica

Miss you!!

2012-04-05 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0