On our way...

God tidig morgon!
Nu sitter vi här - förväntansfulla och lite pirriga på Arlanda. Vi får boarda om 40 min, på planet som tar oss till Berlin alltså. Där en lång väntan och sedan vidare till Phuket.


Joni har inte sovit alls i natt och själv slumrade jag lite av och till i två timmar. Känner oss därför ganska manade till att sova på flygplatsen eftersom vi har en 7 timmars väntan där. Däremot - har vi sedan en 11 timmars flygning som väntar. Och den går betyder snabbare om man sover än om man kör det vanliga, läsa bok & bläddra tidning.


Ja ja - vi får se.. Förhoppningsvis klarar man att sova sig igenom både och!
Har även sett att folk redan har deklarerat (via Facebook läste jag det, vart annars). Försökte mig på det här, men då var ju tjänsten stängd från klockan 03.00 och öppnar igen klockan 07.00, snark!


Men då deklarerar jag väl helt enkelt från Phuket då, tänk så smidigt! :-)
Vi hörs av snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0