Last night in Phuket

Hola Babys!


Klockan är mitt i natten och vi borde sova, men icke! Har vänt på dygnet, eller snarare följer den svenska tiden. Klockan är 2 eller nåt åt det hållet och vi är piggna som barn på julafton och sover sedan till 12 på dagen, men det blir väl bra med det också snart!


Som rubriken lyder så är det den sista natten i Phuket. Vi var ju här i två veckor förra året och åkte moppe överallt så vi har sett det mesta faktiskt, känns det som. I morgon kl 8 hämtar en minibuss upp oss. 5 timmars biltur med stop för lunch och sedan 1 timme med båt. Efter det är vi framme i - Koh Samui!
Känns bra , vi båda har velat åka dit och nu får vi det! Vi har bokat in oss på 8 nätter och sedan får vi se om vi stannar längre eller vad vi gör.


Igår och idag har vi varit på stranden, åkt runt med moppen och tagit det lugnt. Det är kokhett här, som väntat.
Vi var på 1 timmes helkropps oljemassage igår, 60 KR kostade det!
Lite förundrad över deras "närhet" dock, eller hur man vill kalla det. Vips åkte mina bikinitrosor ner och thaidamen masserade mina skinkor ungefär med samma intesitet som när du ska knåda en bulldeg! När jag låg på rygg sen så var det samma femma, med brösten! Men men, man tar väl seden dit man kommer! :-)
Döm min förvåning också när de drog skynken åt sidan och Joni hade fått ligga naken med en "kalling" gjord av en handduk, finns t o m ett kort på min min. Kan lägga ut den senare! :-D


Nu ska vi krypa till kojs så vi orkar med morgondagen! Lägger som lovat upp lite bilder från dessa dagar, alltså blandad kompott!

PUSS!
Trött tjej på Berlins flygplats




Inväntar maten - inte så sur som jag ser ut!



Utsikt från matstället



En tur i vattnet - såg en svärdfisk! Rädd.



På marknaden. Joni köpte korta jeans för 40 kr. Jag köpte 2 kycklingspett för 5 kr.





Jag på min favvostrand - Tri Trang Beach. Reder ut tofsen i håret, leker inte fotomodell.



Lite nightlife in Phuket


Ok, det var lite bilder för denna gången! Varför det är mest på mig handlar helt enkelt om att Joni fotar allt hela tiden och jag knappt hinner hålla i Kameran - därav är jag med på bilderna! Men jag ska försöka roffa åt mig den längre fram och klämma av några kort på honom.


GODNATT, min skatt!

Kommentarer
Postat av: Jooseppi.

Åh vad härligt Ni har det :)) är inte ett dugg avis ;))

Vi har det varmt och skönt här hemma också ;))

Idag åkte kingen till sin mormor, och jag saknar

Honom redan :(( allt har verkligen gått jätte bra!

Ja mulla on sua ikävä :(( sää oot niin kaukana!

Njut av eran resa och uppdatera här ofta! Jag vill

veta ALLT ni gör. Eller ah, kanske inte riktigt allt ;))

Hei hei Jonille kans :))



Suukko <3

2012-03-23 @ 20:21:08
Postat av: jannica

olala finska top model next ;-)

2012-03-24 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0