Dan före doppare dan...

Goooood morgon!!


Inte riktigt dan före doppare dan, men samma nervösa och pirriga känsla börjar infinna sig nu, precis som när det är dan före julen! Ja - jag älskar julen! Och på tal om julen, gissa om jag vart lite skadeglad i morse när jag slog upp mina blå och såg att snön fullkomligt vräker ner! Huuuua! Nu är det kallt, kallt där ute, snöigt och ruggigt!


Senaste tiden har ju aftonbladet skrivit om att "våren är här" och då åker vi liksom, har man tänkt. Men icke!
Mitt i snökalla rusket lämnar vi det, that is sweet!


Nog talt om det, idag (om 3 timmar faktiskt) ska lägenheten inspekteras och städningen ska ses över. Efter det lämnar vi nycklarna och sätter fart mot Västerås. Jag ska ringa några sista samtal och så ska vi förbi länsförsäkringar och fixa reseförsäkring, dom är billigast!
Nu börjar det för övrigt verkligen kännas att vi ska iväg - jag börjar få resfeber! Vid denna tidpunkt i morgon är vi precis på väg att mellanlanda i Berlin. Där har har vi 7 timmar att slå hål på. Christian informerade mig om att Berlins flygplats är jordens tråkigaste i princip, såklart vi ska dit!! Men det göööör inget! 
Jag sitter gärna där i 7 timmar på den tråkiga flygplatsen och väntar på nästa som snart tar oss till värmen och vår livs resa!


Nu är den här - nu börjar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0