Avslappnade dagar...

Goder kväller!

Nu är vi tillbaka på hotellet igen, efter att ha gått runt hela dagen och ätit en tidig middag för en gångs skull. De senaste dagarna har det varit ganska mulet och blåsigt, men solen har ändå gassat ett par timmar varje dag.
Vi har tagit det lugnt, kikat runt på ön & i alla butiker, fikat en del (är helt tokig i kaffe nuförtiden).
Vi var även på massage i förrgår kväll, en två-timmars, såå skönt! Joni valde Hot stone massage som han var riktigt nöjd med och jag tog min vanliga favorit, thai massage.
Thai massage är ju till skillnad från svensk massage väldigt mycket stretch och töjning, så efteråt kände jag mig som en ny människa. Älskart!

Som ni säkert minns, så firar vi ju vår två-årsdag i morgon. Jisses vad vi sprungit runt på denna ö varenda dag och letat efter det bästa hotellet som gett oss det bästa erbjudandet. Till slut var vi alldeles möra i skallen efter att ha kollat in så många ställen och vi var väldigt glada båda två när vi hittade ett ställe som kändes helt rätt!
Ett lyxigt ställe där personalen var väldigt vänliga och varma. Vi ska bo i presidentsviten med pool utanför rummet, bokstavligen. Du kan hoppa från rummet, så landar du rätt i poolen. Om vi inte känner för poolen kan vi istället bada jacuzzi - som vi har på rummet. framför sängen. i sovrummet! Japp, sådan lyx kör vi med denna gång!

Förutom rummet ingår även frukostbuffé dagen efter, och middag på kvällen. Champagne på rummet när vi anländer, fruktkorg samt welcome-leia (som personalen berättade var ett halsband gjort av blommor). Dessutom ingår transfer på ön i egen bil och med båt från ön, väldigt smidigt. Sist men inte minst ingår även en timmes helkroppsmassage. Ska bli så härligt! 
Idag hade vi en timme på oss på varsitt håll att hitta present åt varandra till i morgon. Joni kom tillbaka efter en och en halv timme och var ledsen över att han "hittat en present som inte var mycket att hurra över, eftersom det står Boracay på allt & vill ha en till timme imorgon innan vi lämnar detta hotell". Samtidigt kvittrade jag över att jag lyckades hitta 6 presenter och hann med en kaffe under tiden! Så kan det vara :-)
En länk till hotellets hemsida nedan, för den som vill kika in hur det ser ut!
http://estaciounoboracay.com/


Vad sägs om senaste modet då? Små handväskor gjorda av grodor? Inte särskilt trevligt va?


Inte såå jobbiga dagar för oss just nu! Rätt jäkla sköna om jag får säga det själv :-)


Min glada karl!


Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0