mixed photos

Det har varit lite torrt på bilder här på bloggen under en tid nu. Därför lägger vi en härlig blandning från vår vecka i Malapascua, lite från dagarna på Sugar Beach i Sipalay & även vad vi pysslat med de senaste dagarna här i Boracay.


Malapascua, Maj månad











30% av tiden under vår resa spenderar jag genom att hjälpa djur - på riktigt! Joni tycker ofta att det är drygt.
Just här ser ni en hund som dricker rent källvatten ur den gröna påsen.


Detta är mycket intressant och även märkligt för byborna, mitt beteende...















Här var min sjukstuga under fem dagar. Men inte så pjåkig utsikt va? :-) Balkonger var stoooor!





Sugar Beach, Sipalay







Som ni ser är denna ö fortfarande helt outforskad! Häftigt att vi har fått uppleva den så orörd. Här fanns inte mycket mer än några bungalows att bo i, och två kiosker att handla i samt nån 4 resortrestauranger.

Vårat crib i fem dagar



Senaste dagarna i Boracay



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni ser ut att ha det hur bra som helst :). Själv sliter man på jobbet i vanlig ordning, och räknar ner dagarna till mina mini (jämfört med eran) semester på 5 veckor.



Puss och kram!

2012-06-14 @ 17:33:37
URL: http://dowhatittakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0