Fortsatt sängläge

Hej där hemma i Svea rike!
 
Ja, som i rubriken nämnt är det fortsatt sängläge som gäller. Mår inte bättre, utan snarare lite sämre tyvärr. Vi har googlat och läst på om såväl magsjuka som magkatarr. Som det verkar i detta läge (och enligt vårt egna utlåtande, man går ju inte till läkaren i första hand på en resa som denna) så lutar det åt att Joni fortfarande har magsjuka medan min magsjuka nu verkar har gått över i magkatarr?
 
Ingen aning om fallet är så, men jag är lite bättre, med betoning på lite, i magen såtillvida att jag inte längre bor mer på toaletten än på själva rummet. Däremot har jag haft djävulskt ont i mellangärdet idag, precis så som jag hade när jag fick gallsten och gallblåsan var inflammerad. Och hade jag inte vetat att de faktiskt opererade bort gallan då så hade jag varit säker på att nu är det gallsten på gång igen. 

Well, well... Vi sover om vartannat och ligger och glor in i datorn om vartannat. Har inte gått många meter idag kan informeras. Vi sov till klockan 13, gick ner och käkade lunch lite senare på restaurangen nedanför (bara ris, grönsaker och smaklös kyckling funkar just nu) och snart ska vi äta middag. Vi är också mycket duktiga att påminna varanda att dricka vatten "lite och ofta" som det står överallt att man måste göra för att undvika att bli uttorkad.
 
För att det ska vara roligare för er att kika in här än att det snart börjar kännas som att detta är 1177.se så tänkte vi slänga in lite raftingbilder!

Främst jag då, ser ju rädd ut på vissa bilder! Och av vågorna och strömmarna att döma kommer ni förstå av bilderna att det var läskigt också, men kul!
Joni vart för övrigt mest rädd när jag åkte bakåtvolt ner i vattnet för att vi åkte på en sån jäkla våg! Det var helt omöjligt att hålla sig kvar och jag flög som en vante ner i vattnet. Som tur är fanns inga stenar precis där och jag fick snabbt hjälp upp. Såg verkligen på min käre karl att han var orolig när jag började åka iväg i det strömma vattnet, och jag förstår honom. Jag hade varit precis lika orolig, och förmodligen hoppat efter vilket inte hade hjälpt ett dugg! 

Spana in våra fina bilder nu som den duktiga fotografen på alla klippor lyckades ta!

Slängkyss, allt annat är smittat med baskilusker
 
 
 
 
 
 
 
Lägger in fler bilder från raftingen i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0