upp & ner, ner- och upp

Hej på er!

Här finns det fortfarande inte så mycket att berätta om. I förrgår började det sakteliga vända mot det bättre och igår kände vi oss ganska pigga. Var ute och promenade och kikade lite i affärer, fikade och njöt av att vara utanför hotellrummet. 

I morse när vi vaknade kände jag mig helt OK och som att allt är ganska bra igen. Joni var väl återigen lite småhängig i morse men mer än så var det inte. Ju närme kvällen har lidit mot sitt slut dock, har hans mående försämrats igen dock. Nu är det återigen magsjuka för hans del eller eventuellt matförgiftad. Bra mår han i alla fall inte och börjar få feber.

Vi blir alltså kvar här ännu längre som det ser ut. Tanken var att vi skulle åka vidare i morgon, men det kommer vi inte göra nu. Fotbollsfinalen går ikväll också, som vi tidigare planerade att se på en bar. Eller kväll och kväll, klockan är 02.45 här när matchen börjar. Får se hur det blir med den saken....


Här kommer lite fler bilder från raftingen! Och vart håller ni hus förresten? Inga kommentarer så långt ögat kan nå. Berätta hur ni har det nu i sommartiden. Nu när vi gått in i Juli och allt. Jisses, tiden går så snabbt!
 
Kramis!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jooseppi.

Koodi koodi, sörselssön!
Det finns inget att skryta med härifrån kan jag säga.
Visst det är juli, men vart är sommaren? Vissa dagar
Är fina men på kvällen blir det iskallt. Jobb, jobb och åter jobb!
Det va cityfestivalen i helgen, va ner torsdag och lördag, nykter!
I fredags var både jag och Jessica så trötta efter hårt
Jobb så vi somnade i soffan 19.30. Så kul har vi det.
Meeeen, nu ska jag sluta gnälla för om snart 19 dagar
Befinner vi oss i Turkiet och njuter till fullo av tillvaron där :))
Jag saknar dig jätte mycket! Hoppas ni blir friska snart så ni
Kan njuta av eran resa. Rakastan sinua isä <3

2012-07-01 @ 23:46:44
Postat av: Mami

Krya på er!

2012-07-02 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0