Snart dags för avfärd

Halloj kompisar!


Vi har inte haft så mycket att skriva. Vi har i princip gjort samma sak varje dag. Sovit till 9-10, ätit frukost och sedan rört oss mot stranden. På kvällen har vi suttit på kafé/resutaurang/bar eller kollat på TV på rummet, nu när vi har sådan lyx som TV, platt dessutom :-)

Om 2 dagar går vårt visum ut här i Indonesien så det är snart dags för avfärd. Antingen flyger vi till Kuala Lumpur i Malaysia eller Bangkok i Thailand. Det beror lite på huruvida vi ska till Kina eller ej. Vi vet fortfarande inte, fast det bara är två dagar kvar. Vi har i alla fall mejlat vår vän som bor i Shanghai i Kina som ska skicka indjudan till oss (japp, det behövs inbjudan för att turista i Kina). Tur att vi lärde känna en trevlig tjejt som bor just där. Förmodligen blir det alltså Shanghai om någon vecka, en vecka måste vi först vänta i Malaysia på vårt visum, om det är det beslutet vi tar.
 
Hur mår ni annars då? Lite tomt på kommentarer nuförtiden måste jag säga! Ni ska väl skriva en trudelutt om hur ni mår och vad ni pysslar med - vi saknar er!


Kram från två nyförlovade turtur-duvor! <3

Kommentarer
Postat av: Anu

Grattis till det nyförlovade paret! Gifta er får ni banne mig inte göra utan oss - tills dess får ni lov att komma hem! ;-) Vi vill se bild på er och ringarna!

Ja här hos oss är det bra. Christians föräldrar och mormor är här över helgen och hälsar på - mysigt! Önskar de gjorde det oftare. Idag är de på stan/Erikslund och låter Michaela välja present eftersom hon fyller den tionde sept (de är ju inte här då). Jag och Oliwer har mest vilat under tiden (jag har blivit risig i lederna igen så jag orkade inte haka på). Imorrn ska vi ha lite fika med även mina föräldrar och bröder, tidigt kalas kan man väl säga. På eftermiddan imorrn ska vi ta med Christians föräldrar till Annelund, så de får se huset vi köpt! Har pratat med säljarna så vi får komma in och kika lite. Jag ska ta med mig en tumstock och mäta lite så vi kan planera möblering! Flytt går av stapeln i november. Vårt radhus ligger ute nu. Ett bud änsålänge, vi har is i magen och hoppas på ett lite högre bud - jag vill gärna få det som jag gav för ett år sen.
Kram på er och grattis än en gång! Hälsningar också från Christian, Michaela och Oliwer.

2012-08-25 @ 16:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0