snabb-update

Hej & hå..
 
Här kommer en snabb liten update om vad vi pysslat med so far. Vi har inget nät på hotellet så det gäller att passa på när man är ute och har datorn med sig. Just nu fikar vi på McDonalds, riktigt gott kaffe tillhör inte vanligheterna här så då är McD kaffe perffa.
 
Igår hängde vi en liten sväng på stranden och tog det mest lugnt resten av dagen. Idag var vi på stranden redan klockan 10, det var länge sedan... Vi har latat oss i solstolar i hela fem timmar, senast vi gjorde det så länge var i El Nido i Filippinerna, för 3 och en halv månad sedan! Vi njuter och har det bra alltså!
 
Glömde förresten berätta att under vår roadtrip en dag, klev vi upp innan tuppen, klockan 05.00 och åkte iväg på dolphin watching. Vilken häftig upplevelse det var! Totalt simmade 12 stycken i en klunga precis brevid våran båt och flera av dom hoppade högt och såg riktigt ut att leka där i vattnet. Det var verkligen fantastiskt att se och såklart gick kameran varm. Jag hade planerat allting så väl så (inte alls, som vanligt) så precis när jag skulle knäppa av några bilderna när delfinerna var brevid oss visade kameran "minne fullt". Jamenvisst! Vi sket i min kamera och knäppte och filmade med Jonis. Vissa bilder blev riktigt bra! De lägger jag in lite senare..
 
Godkväll på er, vi ska strax ta en promenix tillbaka till hotellet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0